ברזים רבים קיימים כיום בשוק, כולם בעלי חיבורים סטנדרטיים ויתאימו לכם ברמה הטכנית. אך עליכם לבצע מספר שיקולים על מנת לבחור את הברז שישרת אתכם בצורה המושלמת. ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על הברזים האלקטרוניים.

מהו ברז אלקטרוני?

מדובר בברז המבוסס על חיישני תנועה מתקדמים ומופעל באופן אוטומטי, כאשר הוא מזהה תנועה ובכך פותח ומפסיק את זרם המים.

מהם יתרונות הברז האלקטרוני?

למעשה, לברזים אלקטרוניים יתרונות רבים. נפרט את העיקריים שבהם.

  1. שמירה על היגיינה.

רבים מאיתנו שוהים רוב היום מחוץ לביתנו הפרטי, מה שמאלץ לחלוק חללים שונים, ביניהם חדרי השירותים, עם משתמשים רבים. זה קורה במשרד, בקניון, בנמל התעופה והרשימה עוד ארוכה.

בעת השימוש בברז אלקטרוני, המשתמש אינו בא במגע עם הברז ובכך נמנעת העברת חיידקים בין שלל זוגות הידיים.

  1. חסכון אדיר במים.

ברזים אלקטרוניים יזרימו ויפסיקו את זרם המים רק כאשר יבחינו בתנועה. באופן כזה ימנעו מצבים רבים של השארת ברזי מים פתוחים, ויתאפשר חסכון עצום במים – דבר כל כך קריטי במדינה כמו ישראל, הסובלת ממחסור תמידי במים.

  1. עיצוב חדשני ומודרני.

לברזים האלקטרוניים חזות מרשימה והם משתלבים נהדר עם העיצוב ושאר הפריטים בחללים השונים, ומקנים מראה יוקרתי, טרנדי והיי-טקי.

השתכנעתי, כיצד אבחר ברז אלקטרוני?

עליכם לבחון היבטים שונים בעת בחירת הברז המושלם, שכן הוא צריך להתאים לצרכים שלכם ולספק מענה עליהם. שאלו את עצמיכם – מהו אופן השימוש שלכם בברז? אילו פונקציות יספק לכם?

  1. בדקו את אורך הברז.

התאימו את אורכו לעיצוב וגודל הכיור, ובכך מנעו מצב של ברז קצר מידי עבור כיור רחוק או גדול מידי, ולהפך.

  1. איכות מנגנון זרימת המים.

בדקו את פעולת החיישן. האם המים זורמים מיד ומפסיקים בעת זיהוי התנועה? אם לא, ייתכן והמנגנון לקוי, מה שיגרום לבזבוז מים ופגיעה בחוויית השימוש בברז.

  1. הסתייעו באיש מקצוע.

איש מקצוע אמין ובעל ניסיון יוכל להמליץ לכם ולהציף בפניכם צרכים שלא העליתם על דעתכם, ובכך לסייע בבחירת הברז המתאים ולשפר את חוויית השימוש שלכם.

אנו ממליצים לא להתפשר בבחירת הברז, קנו מחברה גדולה ומוכרת. ברז זול איננו איכותי – הוא יגיב באיטיות ויגרום לזרימת מים שלא לצורך.  

רכשו מחברה אמינה ותיהנו מאחריות ושירות תיקונים מקצועי.